اگر یاد کسی هستیم, این هنر اوست , نه هنر ما, چقدر زیباست
اگر یاد کسی هستیم, این هنر اوست , نه هنر ما, چقدر زیباست کسی رو دوست بداریم, نه برای نیاز, نه از روی اجبار و نه از روی تنهایی بلکه فقط برای اینکه ارزشش را دارد. .....دلم گرفته خدایا تو دلگشایی کن......من امدم به امیدت تو هم خدایی کن.
- ۱.۲k
- ۱۷ شهریور ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط